قهوه جزو پرطرفدارترین نوشیدنی‌های دنیا است. تعداد زیادی از افراد جهان به قهوه وابسته هستند و برخی از ما تا زمانی که اولین لیوان قهوه روز را ننوشیم، احساس هوشیاری و بیداری نداریم. بسیاری از افراد نیز انتظار دارند که هنگام صرف غذا یک قهوه اسپرسو یا آمریکانو داشته باشند و حتی شاید تعجب کنید که چند نفر ممکن است از سفارش غذا در رستوران شما اجتناب کنند، به این دلیل که از طعم قهوه‌تان لذت نمی‌برند. به همین خاطر هم در صنایع غذایی امروز، دستگاه ‌های قهوه ساز نیمه صنعتی و اسپرسو ساز صنعتی به یک مورد بسیار ضروری برای پاسخگویی به نیازهای مشتری‌های کافی ‌شاپ‌ها و رستوران ‌ها تبدیل شده‌اند.

درواقع شما با ارائه قهوه‌های با کیفیت به مشتریان خود با استفاده از قهوه ساز های باکیفیت، نه فقط به‌عنوان یک خرده‌فروش، کافه یا رستوران با کیفیت شهرت پیدا می‌کنید، بلکه توانایی فروش و سود بالاتری را خواهید داشت. اینجاست که کیفیت دستگاه قهوه ساز صنعتی و تجهیزاتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند به صورت مستقیم در موفقیت شغلی برندتان به‌عنوان یک کافه یا رستوران تأثیر بگذارد. یعنی انتخاب یک قهوه ساز مناسب برای نیازهای کاری شما لازم است. در این مقاله به بررسی دستگاه‌های قهوه ساز صنعتی می پردازیم و بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی و صنعتی را معرفی می‌کنیم. اگر قصد راه اندازی کافی شاپ را دارید باید با این دستگاه و طرز کارآن به طور کامل آشنا شوید. و میتوانید پس از مطالعه کامل این مطلی برای دریافت مشاوره و خرید دستگاه اسپرسو ساز مورد نظر خود با کارشناسان استیل وان در ارتباط باشید.

اسپرسو ساز نیمه صنعتی

بهترین دستگاه قهوه ساز صنعتی کدام است؟

اینکه چه دستگاه قهوه سازی برای شما بهتر است، به نوع کسب و کارتان و مشتریان شما بستگی دارد. در اینجا به فاکتور و معیارهایی که به شما نشان می‌دهد کدام قهوه ساز برایتان مناسب است می‌پردازیم:

قبل از هرچیز به شما پیشنهاد می کنیم که مشخص کنید چه نوع قهوه‌هایی را می‌خواهید برای مشتریان خود سرو کنید؟ اسپرسو، کاپوچینو، ماکیاتو، آمریکانو یا حتی قهوه ترک و فرانسه. اگر در پی تنوع در ارائه قهوه هستید، جایی برای نگرانی نیست، دستگاه‌ های قهوه ساز ترکیبی‌ای وجود دارند که می‌توانند مدل‌های مختلف قهوه را دم کنند. حتی بعضی از این دستگاه‌های قهوه ساز قابلیت تهیه اسپرسو با پودر قهوه، پد قهوه، و کپسول قهوه را هم دارند. در حقیقت خرید یک دستگاه قهوه ساز همه کاره باعث صرفه‌جویی در فضای مصرفی شما هم می‌شود زیرا مجبور به خرید دو دستگاه قهوه ساز مختلف نخواهید بود.

به‌صورت کلی قبل از خرید یک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی یا هر دستگاه قهوه ساز صنعتی دیگری، چند نکته و معیار مهم وجود دارد که باید آن‌ها را در انتخاب خود نظر بگیرید:

آیا یک باریستای آموزش‌دیده قهوه کافه و رستوران شما را سرو می‌کند؟

میران تقاضا و تعداد مشتریان شما برای قهوه چقدر خواهد بود؟

آیا در کافه یا رستوران شما زمان‌های پیک و شدت گرفتن تقاضا (مثلاً در وقت ناهار) وجود دارد؟

آیا شما نیاز به استفاده از انواع خاصی از قهوه دارید؟ بعضی از دستگاه‌ های قهوه ساز اجازه استفاده از دانه‌های خاص را به شما نمی‌دهند، به همین دلیل مهم است که قبل از خرید در این مورد فکر کنید.

همچنین زمانی که در پی دستگاه قهوه ساز صنعتی مناسب برای کافه یا رستوران خود هستید، به دنبال دستگاه ‌های قهوه سازی باشید که دارای خاصیت‌ها و کارایی‌های بسیاری هستند. با خرید دستگاه اسپرسو ‌ساز با ویژگی‌های اضافی، می توانید قهوه‌های خود را به درجه کیفیت بالاتری برسانید. مثلا امروزه دستگاه ‌های قهوه سازی با ویژگی‌هایی مثل خاموش کردن خودکار و تنظیمات قابل برنامه‌ریزی در بازار وجود دارند. البته چیزی که اهمیت دارد این است که استفاده از این کارایی‌ها آسان و ساده باشد. حواستان باشد که ماشین‌آلاتی که بهترین طعم قهوه را به شما تحویل می‌دهند، آن‌هایی هستند که تحت فشار و در یک مجموعه پیستون قهوه تولید می‌کنند. این سیستم به مصرف کننده اجازه می‌دهد تا طعم خالص و غنی قهوه به‌جای نسخه مزه تلخ آن ذخیره شود.

انواع اسپرسو ساز صنعتی

ویژگی دستگاه قهوه ساز صنعتی خوب

در اینجا به بررسی ویژگی‌های یک دستگاه قهوه ساز صنعتی مناسب می پردازیم:

سیستم کنترل نوسان دما

یکی از ویژگی‌های بااهمیت در یک دستگاه قهوه ساز صنعتی اندازه دم دستگاه است. همانطور که دستگاه‌ های قهوه ساز می‌توانند در نوع قهوه ای که تولید می‌کند تنوع ایجاد کنند، میزان مختلف دم را نیز ارائه می‌دهند. پس هنگام انتخاب دستگاه قهوه ساز، همیشه اندازه دم آن را در ذهن داشته باشید. البته بهتر است به‌دنبال دستگاه قهوه سازی بگردید که مواردی بیش از دم‌کردن را ارائه دهد تا بتوانید از دستگاه قهوه ساز خود بیشترین بهره را ببرید!

از طرف دیگر هنگام خرید یک دستگاه قهوه ساز صنعتی یا اسپرسو ساز نیمه صنعتی، بهتر است به‌دنبال سازگاری دما باشید. به طور خلاصه، این فرمول را در نظر داشته باشید که دمای ثابت = قهوه عالی در طول روز. نوسانات دما حتی به‌مقدار کم و در حد ۰.۵ درجه هم ممکن است طعم بعضی از ترکیبات عالی قهوه را کاهش دهد. کنترل‌کننده دمای Proportional-Integral-Derivative (PID) یک دستگاه الکتریکی در مقیاس کوچک است که برای حفظ دمای داخلی دستگاه ‌های قهوه ساز بکار می‌رود.

ماشین‌آلات دارای PID با افزایش دما ، عنصر گرمایش را غیرفعال و سازگاری دما را نسبت به یک ترموستات سنتی ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند دستگاه قهوه ساز صنعتی یا نیمه‌صنعتی با کارایی بیشتری کار کند. این بدان معنی است که شما در طولانی مدت در هزینه های انرژی صرفه جویی خواهید کرد. خبر خوب اینکه شما می‌توانید در صورت نیاز تقریباً در همه دستگاه‌ های قهوه سازی ازجمله اسپرسو ساز نیمه صنعتی یک PID قرار دهید. برای فهمیدن اینکه آیا شما به دیگ بخار یا دستگاه بلوک گرمایشی نیاز دارید، باید دقت کنید که آیا در مدت زمان کوتاهی با شدت زیاد از دستگاه شما استفاده می‌شود یا خیر.

قوام و غلظت قهوه خروجی

وقتی صحبت از یک قهوه باکیفیت باشد، قوام آن بسیار بااهمیت است و انتخاب دستگاهی با ویژگی‌های قابل برنامه‌ریزی و خودکار می‌تواند به شما کمک کند هر بار یک فنجان قهوه خوب برای مشتری آماده کنید. برای مثال، دستگاه‌ های قهوه Magrini امکان عصاره‌گیری بهینه و همچنین کف شیر قابل برنامه‌ریزی، دمای آب و طول شات مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد. بهترین مارک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی همچنین قابلیت استفاده از اتوماسیون و ویژگی‌های ساده برای استفاده را به باریستاها می‌دهد تا  زمان تولید نوشیدنی مشتری کمتر شود. یک چرخه خود تمیز شونده قابل برنامه‌ریزی نیز از دیگر ویژگی‌های صرفه جویی در زمان شما است و این اطمینان را می‌دهد که دستگاه ‌های شما همیشه تمیز و بهداشتی خواهند بود و به خوبی حفظ می‌شوند.

بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی

توان دستگاه اسپرسو ساز

توان دستگاه اسپرسو ساز صنعتی و فشار بخار نیز بر روی طعم قهوه اثر گذار است و هر میزان توان فشار بخار در دستگاه اسپرسو ساز قوی‌تر باشد، اسپرسوی خروجی از قهوه ساز باکیفیت‌تر خواهد بود. با توجه به این موضوع که پایداری فشار برای درجه غلظت مهم است، تعداد بویلرها و زمان مورد نیاز برای بازگشت فشار پس از گرفتن یک شات هم توان و کارایی قهوه ساز شما را دچار نوسان می‌کند.

درحال حاضر بیشترین فشار بخار این دستگاه‌ها ۱۵ بار و با قدرت‌های از ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ وات است و مدل‌های با ثبات‌تر قهوه ساز حداقل دو عدد بویلر دارند. به‌عنوان مثال توان دستگاه اسپرسو ساز جیمیلای در فشار بخار آن است، یعنی میزان قدرتی که برای تولید فشار بخار آب، برای تولید یک فنجان قهوه با کیفیت نیاز دارد. عملکرد نازل بخار دستگاه را هم مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید روی نوشیدنی قهوه خود، لاته آرت را به بهترین شکل طراحی کنید . چون بعضی دستگاه‌ها در مقایسه با بقیه دستگاه‌ها عملکرد دقیق‌تری در کنترل بخار دارند.

انواع اسپرسو سازهای صنعتی

با توجه به ملاک و معیار هایی که گفته شد، هیچکس نمی تواند بگوید بهترین و کامل ترین دستگاه اسپرسو برای کافی شاپ چیست، چراکه هر دستگاهی برای یک مصرف و سلیقه خاص طراحی شده است. اما ما این لیست را برای شما تهیه کردیم که ۸ عدد از بهترین اسپرسو سازهای صنعتی مناسب کافی شاپ و رستوران را به شما معرفی می کند.

اسپرسوساز لامارزوکو استرادا AV

قهوه ساز صنعتی

حجم بویلر دم آوری: هر گروپ ۱٫۳ لیتر

حجم بویلر بخار: ۸٫۲ لیتر

گروپ: ۲ یا ۳

عملکرد: اتومات حجمی

اسپرسو ساز صنعتی لامارزوکو استرادا یک گزینه عالی در میان دیگر اسپرسو ماشین های صنعتی است. این نخستین دستگاه اسپرسویی است که طبق بازخورد باریستاها و متخصصان صنعت قهوه ساخته شده است و برای برآوردن نیازهای آن ها به تکامل خود ادامه داده است.

۴ مدل وجود دارد که هر یک دارای درجه کنترل متفاوتی برای باریستا هستند. اوتو ولومتریک عالی ترین و اتوماتیک ترین گزینه برای تنظیمات در تعداد بالای عصاره گیری است است که در آن ثبات دمای قهوه بسیار مهم می باشد.

استرادا مانند بیشتر لامارکوزها به جای گروپ های رایج E61، دارای گروپ های اشباع است. گروپ اشباع ثبات دما را بهبود می‌بخشد و در نتیجه شات های بهتر می دهد، البته کمی گرانقیمت تر است. هر گروپ دارای بویلر جداگانه است که می توان دمای آن را با استفاده از یک کنترلر PID به طور مستقل تنظیم کرد. این برای زمانی که میخواهید شات هایی با رست متفاوت را درست کنید بسیار کاربردی است.

گروپ ها به خوبی در معرض دید قرار دارند و شکل ظاهری و دید بهتری را برای باریستا فراهم می کنند. این جزئیات برای باریستاهای حرفه ای کارایی بسیاری دارد.

همچنین یک استیم وند لمسی در استرادا قرار داده شده است که در طراحی آن، بهترین ویژگی های استیم وند پرفورمنس و نوبرن را با یکدیگر ترکیب کرده است. از آنجا که در دیواره درونی آن به جای پلاستیک از استیل استفاده می شود، یک بخار خشک عالی ایجاد شده و دسته ی آن برای گرفتن خنک است.

ویکتوریا آردوینو Black Eagle با ۳ گروپ

انواع قهوه ساز صنعتی

حجم بویلر دم آوری: ۰٫۷ لیتر هر گروپ

حجم بویلر بخار: ۱۸ لیتر

تعداد گروپ: ۲ یا ۳

عملکرد: اتومات گرانشی

اگر مشتریان زیادی دارید، یک اسپرسو ساز صنعتی که برای کار در حجم زیاد طراحی شده باشد بسیار مناسب است، هم مشتریانتان و هم باریستا از راضی خواهند بود. این دستگاه بهترین اسپرسو ساز صنعتی برای کافی شاپ های شلوغ است.

این اسپرسو ماشین صنعتی به سیستم دوزینگ گرانشی قابل برنامه ریزی مجهز است. این سیستم از ترازوهای تعبیه شده در داخل سینی قطره چکان استفاده می‌کند. این ویژگی با یک سیستم پیش نفوذی ترکیب می شود که موجب می شود عمل تمپ کردن قهوه کمتر اهمیت داشته باشد و این مسئله منجر به ثبات باورنکردنی در شات های اسپرسو می شود.

یک صفحه نمایشگر TFT در بالای هر گروپ وجود دارد که به سادگی می توان همه چیز را از جمله دوز، دمای بویلر، فشار بخار و دمای آب داغ برنامه ریزی کرد. از طرفی این دستگاه قهوه ساز لحظه به لحظه به باریستا بازخورد می دهد.

Black Eagle از نظر طراحی مشخصات نیم رخ کوتاه تری دارد و موجب می شود ارتباط با مشتریان آسان تر باشد. استیم وندها با اهرم های ارگونومیک بیشتر و عایق مناسب تری به روز شده اند. صفحه پلیتی پشتی صیقلی و آینه ای است، بنابراین می توانید بدون خم شدن شات ها را از زیر ببینید.

جدیدترین مدل بر اساس ترندهای فعلی، سبز تر است. فضای داخلی برای جلوگیری از اتلاف انرژی عایق بندی بهینه تری دارد و از مواد درجه یک قابل بازیافت مانند فولاد، مس و آلومینیوم استفاده شده است.

ساینسو MPV هیدرا ۲ گروپ

اسپرسوساز صنعتی

حجم بویلر دم آوری: ۱٫۹۶ لیتر هر گروپ

حجم بویلر بخار: ۷٫۷ لیتر

تعداد گروپ: ۱، ۲ یا ۳

عملکرد: دستی، برنامه ریزی دستی، یا برنامه ریزی حجمی

اسپرسو ماشین های Synesso به صورت دستی در سیاتل ساخته می شوند، شهری که هم به عنوان مرکز قهوه اسپشیالیتی و هم مرکز نوآوری های اسپرسو ماشین شناخته شده است. مدل MVP هیدرا یک مثال از این نوآوری است و یک انتخاب عالی برای کافی شاپ شما است. و می‌تواند بهترین قهوه ساز برای کافی شاپ های نه چندان بزرگ باشد.

هیدرا جدیدترین و موفق ترین آپدیت در لاین MVP است که MVP مخفف عبارت برنامه ریزی دستی یا حجمی است.

اسپرسو ساز صنعتی ساینسو به امکان برنامه نویسی خود معروف است و مدل هیدرا این قابلیت را به سطح جدیدی ارتقاء داده است. در مدل MVP می توانید برای هر گروپ، ۶ حالت عصاره گیری را به همراه دمای بویلرها و شیر آب گرم برنامه ریزی کنید، و هر کدام از آن ها یک تایمر دیجیتال شات جداگانه دارند.

اما ویژگی جدیدی که در این مدل وجود دارد این است که می توانید با تنظیم فشار، دستور العمل خود را برنامه دهی کنید. هر گروپ با استفاده از پمپ و موتور مخصوص خود، مثل یک اسپرسو ماشین مستقل عمل می کند. و دارای یک سیستم بای پس مخصوص است که برای تنظیم سرعت جریان در طول هر مرحله از عصاره گیری استفاده می‌شود. با این همه متغیر می توانید مناسب ترین اسپرسو را با آزمون و خطا به دست آورید.

میله های بخار عایق بندی شده به جای دستگیره،  دارای دسته هستند. وجود دسته در حجم های بالا می‌تواند یک انتخاب ارگونومیک عالی باشد.

لامارزوکو لینیا مینی

انواع اسپرسوساز صنعتی

حجم بویلر دم آوری: ۰٫۶ لیتر

حجم بویلر بخار: ۳٫۵ لیتر

تعداد گروپ: ۱

عملکرد: نیمه اتوماتیک

لینئا مینی از زمان ورود به بازار تا امروز از پر فروش‌ترین تولیدات لامارزوکو بوده است. این تا حدی به دلیل شکل جالبش است که با ظاهر کلاسیک اکثر اسپرسو سازهای مکعبی فرق دارد. اما لینیا مینی می تواند هم به عنوان اسپرسو ساز صنعتی و هم خانگی عمل کند. و برای کافه های کوچک و کاربران خانگی مشتاق، دوست داشتنی باشد. این دستگاه بهترین اسپرسو ساز صنعتی برای کافی شاپ های کوچک است

لینیا مینی با وجود اینکه قابلیت برنامه ریزی مدل های صنتعی بزرگتر را ندارد اما دارای رابط کاربری زیبا و ساده ای است. یک پدال دستی دارد که کنترل را ساده می کند اما فقط به صورت سوئیچ خاموش-روشن تزریق قبل برنامه ریزی شده عمل میکند. اگر مایل هستید که کنترل بیشتری داشته باشید مدل بعدی لامارزوکو GS3 را بررسی کنید.

چیزی که لینیا مینی را از دیگر دستگاه های خانگی متفاوت می کند. و آن را تبدیل به یک انتخاب عالی برای محیط های تجاری می کند، قدرت بخاردهی آن است. این اسپرسو ماشین ۲ بویلری، یک بویلر دم آوری کوچک ۰٫۶ لیتری دارد. اما در فضای اضافی آن یک بویلر استیم ۳٫۵ لیتری تعبیه شده است. شما می توانید در عرض چند ثانیه میکروفوم بسیار زیبایی برای لاته آرت ایجاد کنید.

لامارکوزو عموما از گروپ های اشباع استفاده می‌کند اما لینئا مینی دارای یک گروپ یکپارچه به خصوص است. این تکنولوژی هم مثل گروپ اشباع موجب ثبات در دمای یکنواخت آب خواهد شد ولی فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند.

اسلیر استیم Lp دو گروپ

بهترین اسپرسوساز صنعتی

حجم بویلر دم آوری: هرگروپ ۱٫۷ لیتر

حجم بویلر بخار: ۷٫۴ لیتر

تعداد گروپ ها: ۲ یا ۳

عملکرد: دستی یا حجمی

کافی شاپ موج سوم اساساً ضد استارباکس است، جایی برای چشیدن قهوه مخصوص که به روش های ویژه خود دم آوری می شود تا ویژگی های منحصربفرد قهوه را نمایان کند. اگر میخواهید چنین کافی شاپی راه اندازی کنید اسپرسو ساز صنعتی اسلیر (SlayerSteam ) برندی است که شما بهتر است بشناسید.

اسلایر یک دستگاه بخار اختصاصی ساخته است که بین بویلر بخار و استیم وند قرار دارد و بخار داغ تر و خشک تری ایجاد می کند. همچنین استیم وندها از شیرهای برقی استفاده می کنند که درمقایسه با شیرهای مکانیکی پاسخگوتر، کارآمدتر و بادوام تر هستند.

این دستگاه  کنترل دستی و برنامه ریزی را به خوبی با هم ترکیب می‌کند. شما می‌توانید یکبار شات را تنظیم کنید و عصاره گیری را انجام دهید. و این تنظیمات را برای دفعات بعدی استفاده ذخیره کنید. به این روش در کل روز دقیقاً همان اسپرسو را عصاره گیری می‌کنید. اسپرسو ساز صنعتی اسلیر به خاطر شکل ظاهری بی عیب و نقصش معروف است.

نوا سیمونلی آپیا لایف یک گروپ

بهترین قهوه ساز صنعتی

حجم بویلر بخار: ۵ لیتر

تعداد گروپ ها: ۱، ۲ یا ۳

عملکرد: اتوماتیک حجمی

مدل های نوا سیمونلی آپیا سال هاست که در کافی شاپ ها به کار می‌رود. و آپیا لایف هم به مجموعه این اسپرسو ساز های حرفه ای اضافه شده است. این اسپرسو ساز صنعتی به صورت نیمه اتوماتیک، کامپکت و حجمی موجود است. اما اگر اولویت شما با راحتی در استفاده است، این دستگاه قهوه ساز آخرین مورد برای شماست.

می‌توان گفت که این ماشین یک قهوه ساز کاربرپسند است. اسپرسو ساز صنعتی آپیا لایف برای وقتی که آموزش وسیع باریستا در اولویت نیست، مثل رستوران، هتل یا دفاتر مناسب تر است. این اسپرسو ماشین در حدی اتوماتیک است تقریباً هرکسی بتواند با آن یک اسپرسوی عالی تولید کند.

نوا سیمونلی آپیا برای تهیه شات اسپرسو و بخاردادن به شیر ه صورت همزمان،  از یک بویلر تبادل حرارتی کمک می‌گیرد. هر گروپ ۴ حجم قابل برنامه دهی دارد که باریستا فقط باید یک دکمه را بزند. این کار زمان باریستا را برای بخاردهی شیر یا ارتباط با مشتریان افزایش می‌دهد.

دستگاه های نوا سیمونلی از جمله آپیا لایف به قدرت بخار اعجاب انگیزشان معروف هستند. اما در مدل حجمی این دستگاه گزینه سیستم Easy Cream هم موجود است. این آپشن با استفاده از پروبی که بهترین دما و بافت شیر را تشخیص میدهد باعث شده تا فرآیند فوم گیری از شیر کاملاً خودکار باشد.

لاسپازیاله S2 EK اسپازیو ۲ گروپ

انواع اسپرسو ماشین

حجم بویلر بخار: ۵ لیتر

تعداد گروپ: ۲

عملکرد: اتوماتیک حجمی

اسپرسو ساز صنعتی هیچوقت ارزان قیمت نیست، اما حتی با بودجه ی محدود هم می‌توانید تکنولوژی های چشمگیری را داشته باشید به ویژه وقتی دستگاه کوچکتری را انتخاب کنید. اسپرسو ساز لاسپازیاله S2 اسپازیو دو گروپه برادر کوچکتر S2 مشهور بوده و یک اسپرسوساز مقرون به صرفه است. بویلر این دستگاه ۵ لیتر کوچکتر از S2 است ولی به طور تقریبی از هر نظر با همتای بزرگترش مطابقت دارد. و قیمت آن در حذوذ لینیا مینی تک گروپ است.

اسپازیو S2 از مخزن حرارتی مسی مشابه اما کوچکتر از S2 بهره می‌برد. و سیستم دوزینگ حجمی آن‌ها نیز مشابه است. اما هم قیمتش پایین‌تر است و هم فضای کمتری را می‌گیرد. لاسپازیاله استیم وندها را هوشمندانه به صورت بلند تر و با دامنه حرکتی بیشتر طراحی کرده تا با وجود طراحی جمع و جور، ۲ باریستا بتوانند به راحتی در کنار هم کار کنند. این مدل S2 هم در نسخه حجمی (EK) و هم اتوماتیک وجود دارد.

نوا سیمونلی اورلیا ویو حجمی ۲ گروپ

بهترین اسپرسو ماشین

حجم بویلر بخار: ۱۴ لیتر

تعداد گروپ: ۲ یا ۳

عملکرد: اتوماتیک حجمی

در کافیشاپ ها عموما دستگاه اسپرسو نقطه ی کانونی محیط است. اگر مایل هستید که اسپرسو ساز صنعتی شما هم زیبا و هم کاربردی باشد این مدل از نوا سیمونلی را امتحان کنید. استایل این اسپرسو ماشین در کناره ها موجی شکل است و در رنگ های مشکی مات، سفید مرواریدی و قرمز براق تولید شده است.

هرگروه دارای ۴ حجم شات قابل برنامه ریزی است که از طریق صفحه نمایش بزرگ ال سی دی قابل مدیریت است. همچنین میتوانید دمای بویلر، زمان روشن/خاموش، تمیزکاری و دمای آب داغ را برنامه دهی کرده و به سایر ویژگی های هوشمند دسترسی داشته باشید. و از صفحه نمایش به عنوان تایمر استفاده کنید. تمام این ویژگی ها در اسپرسو ساز صنعتی نوا سیمونلی اورلیا جمع شده است. تا از ثبات در طول روز در کافیشاپ های شلوغ اطمینان حاصل شود.

بهترین اسپرسو ساز صنعتی

جمع بندی

پروسه ی راه اندازی کافی شاپ مراحل زیادی دارد: داشتن یک بیزنس پلن، رهن یا اجاره مکان، پیدا کردن عمده فروشی دانه قهوه و درست کردن منو. ولی احتمالاً مهم ترین مرحله، انتخاب بهترین قهوه ساز صنعتی برای استفاده در کافی شاپ است. دستگاه اسپرسو ماشین قلب تپنده و آخرین قطعه از تجهیزاتی است که کافی شاپ را از یک ایده به عمل تبدیل می کند. به همین دلیل انتخاب بهترین اسپرسو ساز صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این مقاله به طور کامل به این موضوع پرداختیم.ما همیشه توصیه می‌کنیم برای خرید اسپرسوساز مشاوره بگیرید. و نصب دستگاه اسپرسو ساز صنعتی را به متخصصین این امر بسپارید. پس برای کمک گرفتن از کارشناسان استیل وان در بخش راه اندازی کافی شاپ و دریافت مشاوره رایگان با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.