هزینه راه اندازی آبمیوه فروشی

قبل از تابستان و فصل گرما بسیاری از افراد به فکر راه اندازی مغازه بستنی فروشی، راه اندازی آبمیوه فروشی یا حتی راه اندازی کافی شاپ می‌افتند. وقتی گرمای هوا به اوج خود رسیده‌است هیچ چیز مثل دیدن یک مغازه آبمیوه فروشی و بستنی و نوشیدنی‌های خنک آن نمی‌تواند حالمان را جا بیاورد. مغازه بستنی فروشی و مغازه آبمیوه فروشی انواع نوشیدنی مثل آبمیوه و معجون و خوراکی‌های خوشمزه و خنک دیگری چون بستنی و فالوده را نیز عرضه می‌کنند. این خوراکی های خنک ترش یا شیرین در یک روز گرم تابستانی می‌توانند حال شما را خوب کنند.

اگر شما هم قصد راه اندازی آبمیوه فروشی را دارید، ما کامل‌ترین لیست تجهیزات مغازه آبمیوه و بستنی فروشی را در ادامه دراختیار شما قرار می‌دهیم. شما می‌توانید برای خرید وسایل مغازه آبمیوه و بستنی فروشی که بعضی از آن‌ها با تجهیزات کافی شاپ مشترک است، به سایت استیل وان مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره رایگان نیز می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

مراحل راه اندازی آبمیوه فروشی

چگونه یک مغازه آبمیوه و بستنی فروشی راه اندازی کنیم؟

عده‌ی زیادی می‌خواهند با راه اندازی بستنی فروشی یا آبمیوه فروشی در روزهای گرم سال، کسب و کار پررونق و پرسودی را تجربه کنند. اگر شما مغازه‌ای با متراژ ۱۲ الی ۲۰ مترمربع داشته باشید، می‌توانید یک مغازه آبمیوه و بستنی فروشی راه اندازی کنید. هرچند موقعیت جغرافیایی مغازه آبمیوه و بستنی فروشی مهم است ولی با تبلیغات اصولی و افزایش کیفیت می‌توان مشتریان زیادی را جلب کرد.

مراحل راه اندازی آب میوه فروشی و ویتامینه، تفاوت چندانی با مراحل راه اندازی فست فود یا رستوران ندارد. شما می‌توانید با مطالعه مقاله راهنمای راه اندازی فست فود اطلاعات کامل‌تری به دست آورید. مراحل راه اندازی آبمیوه فروشی شامل موارد زیر است:

  • برنامه‌ریزی و تعیین نقشه راه. بهتر است در این مرحله برای مشاوره رایگان از کارشناسان استیل وان، با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.
  • انتخاب اسم آبمیوه فروشی. مطلب انتخاب اسم برای کافی شاپ می‌تواند به شما در این مرحله کمک کند.
  • انتخاب محل مناسب و پر رفت و آمد برای راه اندازی بستنی و آبمیوه فروشی
  • طی کردن مراحل قانونی برای کسب مجوز
  • تهیه لیست تجهیزات راه اندازی مغازه آبمیوه فروشی. می‌توانید این تجهیزات را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش از سایت استیل وان تهیه کنید.
  • مشخص کردن منو، قیمت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها، مواداولیه و محل تهیه آن‌ها را مشخص کنید.
  • برآورد هزینه تقریبی راه اندازی آب میوه فروشی و تامین سرمایه مورد نیاز

راه اندازی بستنی و آب میوه فروشی

لیست تجهیزات مغازه آبمیوه و بستنی فروشی

دستگاه آبمیوه گیری

آبمیوه گیری صنعتی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز شما در آبمیوه فروشی است. شما به کمک یک آب میوه گیر صنعتی مناسب می‌توانید انواع آبمیوه مثل آب پرتقال، آب انار، آب هویج، آب سیب، آب کیوی، آب کرفس و … را به صورت تازه  برای مشتریان خود آماده کنید. نوشیدنی‌های خنک، تازه و طبیعی در فصل تابستان می‌توانند باعث شوند که مشتریان به مغازه بستنی و آبمیوه فروشی شما سرازیر شوند.

شما باید قبل از خرید دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی حجم کار خود را تخمین بزنید و  مناسب‌ترین دستگاه آبمیوه گیری را انتخاب کنید. شما می‌توانید لیست کاملی از این دستگاه‌ها را در وب سایت استیل وان مشاهده کنید و برای اطلاع از قیمت آبمیوه گیری صنعتی با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

دستگاه آب مرکبات گیری یا آب پرتقال گیری

یکی از انواع دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی که برای آبگیری انواع پرتقال، لیمو شیرین، نارنج و … استفاده می‌شود، دستگاه آب مرکبات گیری یا آب پرتقال گیری است. به جرئت می‌توان گفت که محبوب ترین آب میوه، آب پرتقال طبیعی است. آب پرتقال طبیعی با داشتن طعم خوب و ویتامین سی بالا، طرفداران بسیاری دارد. و شما بدون شک به یک دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی در کافی شاپ و یا مغازه آبمیوه فروشی خود نیاز دارید. دستگاه آب مرکبات گیری صنعتی، در طرح‌ها و ظرفیت‌ها و با سرعت‌های متفاوتی در سایت استیل وان موجود است تا بر اساس حجم کار و سلیقه خود انتخاب کنید.

دستگاه آب انارگیری

آب گیری انار کمی با میوه‌های دیگر فرق دارد. و برای فروش حجم زیادی از آب انار شما به دستگاه آب انارگیری نیاز دارید. توجه کنید که خرید این دستگاه یه هزینه اضافه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است چرا که آب انار طبیعی و تازه طرفداران بسیاری دارد. انواع آب انار گیری در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود که برای شروع یک مغازه آبمیوه فروشی، آب انار گیر دستی یا پرسی مناسب است. میتوان از آب انار گیر پرسی برای آبگیری پرتقال و لیمو هم استفاده کرد. یک دستگاه آبگیری چندکاره نیز می‌تواند به عنوان دستگاه آب انار گیری استفاده شود اما این کار را به شما توصیه نمی‌کنیم.

راه اندازی آبمیوه فروشی

دستگاه عصاره گیر میوه

دستگاه عصاره گیر میوه یکی دیگر از تجهیزات ضروری مغازه‌های آبمیوه فروشی است.این دستگاه عصاره گیری رنگ عصاره میوه را تغییر نمی‌دهد و به همین دلیل در بین مشتریان آبمیوه فروشی ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. با استفاده از دستگاه عصاره گیر میوه می‌توان آبمیوه طبیعی پالپ دار تهیه کرد. این آب میوه نه به اندازه اسموتی غلیظ باشد و نه مثل آبمیوه معمولی رقیق باشد. با استفاده از دستگاه عصاره گیر می‌توانید یک آبمیوه طبیعی و جذاب را برای مشتری آماده کنید.

شما می‌توانید انواع این دستگاه‌ را از در وب سایت استیل وان تهیه کنید و برای اطلاع از قیمت عصاره گیر صنعتی و خرید دستگاه عصاره گیر با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

دستگاه بلندر و مخلوط کن صنعتی

انواع معجون و اسموتی باید در منوی مغازه آبمیوه فروشی‌ شما وجود نداشته باشد. اسموتی و شیک‌ها طرفداران پروپاقرص زیادی دارند و کودکان و نوجوانان را به مشتری مغازه شما تبدیل می‌کنند. بلندر و مخلوط کن صنعتی بهترین دستگاه برای تهیه انواع معجون، شیک و اسموتی در زمانی کوتاه است. مخلوط کن صنعتی یکی از اصلی‌ترین تجهیزات آبمیوه فروشی‌ و کافی شاپ‌ است و کاربرد فراوانی دارد.ظرفیت انواع بلندر معمولا ۲ تا ۵ لیتری است که باید آن‌ها را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت مخلوط کن صنعتی با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

راه اندازی بستنی و آبمیوه فروشی

دستگاه بستنی ساز

در بیشتر مغازه‌ های آبمیوه و بستنی فروشی، بستنی و یا مخلوط آن با آبمیوه‌هایی مثل آب هویج سرو می‌شود. مشتریان آبمیوه و بستنی فروشی در هر سنی که باشند طرفدار بستنی هستند و نمی‌توانند از آن بگذرند. پس بهتر است بر روی یک دستگاه بستنی ساز با کیفیت سرمایه‌گذاری کنید. از انواع دستگاه بستنی ساز نیز می‌توان به بستنی ساز قیفی، بستنی ساز ایتالیایی، بستنی ساز رولی و بستنی ساز صنعتی اشاره کرد. این دستگاه‌ها به شما کمک می‌کنند تا مشتریان آبمیوه و بستنی فروشی‌ خود را با هر سلیقه‌ای راضی کنید. شما می‌توانید برای خرید دستگاه بستنی ساز و یا اطلاع از قیمت دستگاه بستنی ساز با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه یخ در بهشت

دستگاه یخ در بهشت ساز یکی از مهم‌ترین تجهیزات آبمیوه فروشی ها است. با این دستگاه می‌توان انواع شربت و آبمیوه‌ی یخ زده را تهیه کرد. با کمک از انواع دستگاه یخ در بهشت می‌توانید شربت خاکشیر هم درست کنید. انواع آبمیوه و شربت های رنگی در دستگاه یخ در بهشت ساز، توجه مشتریان را به مغازه‌ی آبمیوه فروش شما جلب می‌کند. تعداد مخزن و ظرفیت دستگاه یخ در بهشت نیز باید با توجه به نیاز شما انتخاب شود. دستگاه‌ های یخ در بهشت می‌توانند تک مخزن، دو مخزن و سه مخزن باشند که در انواع مغازه آبمیوه فروشی و کافی شاپ  کاربرد دارند.

مراحل راه اندازی بستنی و آبمیوه فروشی

بهترین بستنی و آبمیوه فروشی های تهران

امروز انواع و اقسام مختلف بستنی و آبمیوه با طعم‌های آشنا و یا متفاوت و هیجان‌انگیز درآبمیوه و بستنی فروشی های پایتخت ایران پیدا می‌شوند. در ادامه بهترین بستنی فروشی های تهران و بهترین آبمیوه فروشی های تهران را به شما معرفی می‌کنیم:

بهترین بستنی فروشی های تهران:

بستنی اکبر مشتی ملایری: یکی از قدیمی‌ترین و بهترین بستنی‌ فروشی‌ های تهران واقع در در میدان تجریش است.

بستنی فروشی منصور: یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های تهران که در بسیاری از شهرهای ایران شعبه دارد.

بستنی فروشی های میدان سپاه: آب میوه بستنی های اطراف میدان سپاه دز لیست بهترین بستنی فروشی های تهران قرار دارند.

بستنی بابا رحیم: از قدیمی ترین بستنی فروشی های تهران است. این بستنی فروشی در غرب تهران قرار دارد و به معجون هایش مشهور است.

بستنی شاد: اولین شعبه بستنی شاد در چهار راه ولیعصر قرار دارد و سالهاست که از بهترین بستنی فروشی های تهران است.

بستنی مکلی: یکی از بهترین بستنی فروشی های تهران که چندین شعبه در سراسر کشور دارد.و شعبه مرکزی آن در سعادت آباد قرار دارد.

سوییت دریم جلاتو: یکی از بستنی فروشی های مدرن تهران در خیابان شیراز شمالی است.که جلاتو را به همراه چوروس، نوعی شیرینی اصیل اسپانیایی، نیز سرو می‌کند.

بستنی ایتالیایی سان مارکو: بستنی سن مارکو یکی از بستنی فروشی های مدرن تهران است. که در  قیطریه قرار دارد. شما می توانید قبل از سفارش طعم بستنی های جذاب سن مارکو را تست کنید.

بستنی متری و کیلومتری: این بستنی فروشی خوب تهران حجم زیادی بستنی سرو می‌کند و طرفداران زیادی دارد. اگر به پارک ملت سری زدین می‌توانید بستنی متری و کیلومتری را در خیابان ولیعصر روبروی پارک پیدا کنید.

خانه جلاتو: جلاتو هاوس از بهترین بستی فروشی های تهران به خصوص برای طرفداران بستنی های بدون لاکتوز و گیاه خواران است. که در غرب تهران قرار دارد.

کارگاه جلاتو: یکی از بهترین بستنی فروشی های خوب تهران است که در پاساژ گلستان قرار دارد.

خانه بستنی سی ‌دا: از بهترین بستنی فروشی های تهران در نزدیکی خیابان سهروردی است. و سوربتو، ماست بستنی و طعم های خاص، سرو می‌کند.

بهترین بستنی فروشی های تهران

بهترین آبمیوه فروشی های تهران:

آبمیوه و بستنی بهارترافیک: از بستنی و آبمیوه فروشی های خوب تهران در محدوده چهارراه استانبول است.

آبمیوه فروشی پالیزی: از بهترین آبمیوه فروشی های تهران واقع در میدان پالیزی در خیابان سهروردی  است.

ویتامینه علی بابا: از بهترین آبمیوه فروشی های تهران است که در خیابان وحدت اسلامی بعد از چهارراه ابوسعید واقع شده‌است.

آبمیوه و بستنی رضا: از بهترین بستنی و آبمیوه فروشی های شرق تهران است. که با کیفیت و خلاقیت بالایی در تهیه بستنی ها و آبمیوه دارد.

ویتامینه و معجون پیچ ‌شمیران: این آبمیوه فروشی خوب تهران یک مغازه کوچک در محله پیچ ‌شمیران، از محله‌های شلوغ تهران است.

از دیگر آبمیوه و بستنی فروشی های خوب تهران می‌توان به بستنی سال سال، جلاتو ایلیو قیطریه، کافه بستنی جلاتو لب، بستنی کارول، بستنی ناصر، بستنی بونیتو، شیرپسته مملی، بهرام برلیان و … اشاره کرد.

راهکار افزایش مشتری مغازه آبمیوه و بستنی فروشی چیست؟

میتوانید برای جلب مشتری باید منوای خاص، کامل و جذاب داشته باشید. برای مثال خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی برای خانم های باردار یا رزیم‌های غذایی مختلف در منو قرار دهید. در منو از آیتم‌های هیجان‌انگیز برای کودکان استفاده کنید. و بخشی از منو را نیز به نوشیدنی‌های مورد علاقه جوانان و نوجوانان اختصاص دهید. خلاق باشید و از ایده‌های جذاب مختلفی برای جذب مشتری استفاده کنید. قدرت تبلیغات را فراموش نکنید و از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید.

راهنمایی برای راه اندازی مغازه آبمیوه فروشی

راه اندازی هر کسب و کاری چالش‌ها و سختی‌هایی دارد ولی با دانش کافی و برنامه اصولی می‌توان موفق شد. ما شما را با مراحل راه اندازی مغازه آبمیوه فروشی آشنا کردیم. و مهم‌ترین تجهیزات آبمیوه و بستنی فروشی را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید برای تجهیز و راه اندازی یک مغازه‌ی کوچک بستنی و آبمیوه فروشی و اطلاع از راهکارهای راه اندازی آب میوه فروشی و ویتامینه از کارشناسان استیل وان کمک بگیرید. پس با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.تمام تجهیزات ذکر شده در سایت استیل وان با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در دسترس شما قرار دارد.

بازگشت به لیست

9 دیدگاه در “راه اندازی بستنی و آبمیوه فروشی؛ راهنمای صفر تا صد

  1. مهدی گفت:

    سلام. میخام بستنی فروشی راه اندازی کنم. در خواست مشاوره دارم

  2. علی جعفرخانی گفت:

    سلام میخوام مغازه اب میوه فروشی و بستنی راه اندازی کنم

  3. شهرام گفت:

    سلام من میخوام یه مغازه بزرگ ویتامیه بزارم
    ولی برای صفر تا ۱۰۰ میخوام دوره ببینم

    1. ادمین گفت:

      سلام. وقت بخیر
      لطفا شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.
      ممنون

  4. ناشناس گفت:

    سلام برای راه اندازی مغازه بستنی وآبمیوه چطور باید دوره دید؟ باتشکر

    1. ادمین گفت:

      سلام. میتونید از طریق آکادمی استیل وان آموزش ببینید.

  5. جعفریانی گفت:

    سلام جهت راه اندازی ابمیوه فروشی

  6. محمد گفت:

    سلام میخام آبمیوه فروشی راه اندازی کنم و نیاز به مشاوره یا اگه دوره ای باشه توی دوره شرکت کنم .‌لطفا راهنمایی کنین

    1. ادمین گفت:

      سلام. میتونید از طریق آکادمی استیل وان آموزش ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.