butcher equipment meat تجهیزات مغازه فروشگاه دکور سوپر پروتئینی

امروزه در هر قسمت از شهر مغازه یا فروشگاه‌های بزرگ عرضه انواع محصولات پروتئینی راه اندازی شده است. که مشتریان می‌توانند تمام محصولات پروتئینی مورد نیاز خود را یکجا تهیه کنند. پس علاوه بر بخش طراحی و دکوراسیون که اهمیت توجه به آن، پیش‌تر در مطلب طراحی سوپر پروتئینی شرح داده‌شد. تهیه تجهیزات مغازه سوپر پروتئینی نیز در راه اندازی یک قصابی مدرن اولویت دارد.

از ملزومات راه اندازی فروشگاه پروتئینی تهیه تجهیزاتی چون انواع یخچال صنعتی، چاقو، میز کار، چرخ گوشت صنعتی ، فریزر و… است. با طراحی و راه‌اندازی فروشگاهی مجهز به تکنولوژی‌های مدرن و لوازم و تجهیزات فروشگاهی و صنعتی، می‌توانید مشتریان بسیاری را جذب کنید و با سرویس‌دهی مناسب آن‌ها را به مشتریان دائمی خود بدل کنید.

برای آشنایی با تجهیزات سوپر پروتئینی برای راه اندازی یک فروشگاه قصابی مدرن با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • لیست کامل تجهیزات مورد نیاز مغازه و فروشگاه سوپر پروتئینی

    • تجهیزات برودتی

    • چرخ گوشت صنعتی و ابزار برش

    • تجهیزات فروشگاهی

تجهیزات مورد نیاز سوپر پروتئینی

با توجه به گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها در کشور به طبع راه اندازی قصابی‌های مدرن معروف به هایپر پروتئینی و یا سوپر پروتئینی‌ افزایش یافته‌است. در این بخش به معرفی تجهیزات لازم برای طراحی، اجرا و راه اندازی قصابی مدرن می‌پردازیم:

 

  • تجهیزات برودتی

یکی از مهم ترین تجهیزات مغازه سوپر پروتئینی فریزرها و یخچال های صنعتی و سردخانه‌ها هستند.. این سیستم ها باید در عین زیبایی به تکنولوژی‌های پیشرفته مجهز باشند. به علت تنوع  یخچال‌ها و فریزرهای صنعتی در بازار انتخاب محصولی با کیفیت و قیمت مناسب کار آسانی نیست.

یخچال های صنعتی و فریزرهای صنعتی

  • یخچال های صنعتی و فریزرهای صنعتی 

در یک دسته بندی کلی یخچال ها و فریزر های صنعتی به دو نوع پرده هوا و غیر پرده هوا تقسیم می شوند. شما می‌توانید با مطاله سایر مقالت مرتبط ا اطلاعات بیشتری در زمینه یخچال های صنعتی و فریزهای صنعتی کسب کرده و در نهایت از قسمت تجهیزات برودتی ویا تماس با شماره شرکت اقدام به خرید کنید.

 

یخچال ایستاده پرده هوا موتورخانه مرکزی

  • یخچال های پرده هوا مناسب سوپر پروتئینی

این یخچال‌ها به یخچال های روباز بدون درب معروفند که از محبوب ترین تجهیزات سوپر پروتئینی و مغازه ها و فروشگاه‌ها و سایر سوپرمارکت‌ها است. یخچال روباز بدون درب به وسیله  منافذ زیر طبقات، در فضای بیرونی لایه ای از هوا ایجاد کرده و دمای داخل یخچال را ثابت نگه می‌دارند.

از این یخچال ها برای نگهداری محصولاتی مانند سوسیس، کالباس، مرغ، گوشت و … استفاده می شود.

این یخچال‌های صنعتی به انواع یخچال پرده هوای ایستاده، یخچال پرده هوای کمدی و یخچال پرده هوای قفسه‌ای تقسیم می‌شوند.

 

 

  • یخچال های روباز

یخچال های روباز یکی از پرکاربردترین تجهیزات سوپر پروتئینی است. این یخچال ها در ابعاد مختلف (۹۰ تا ۲۵۰ سانتی‌متر) تولید می‌شوند.

از این یخچال‌ها را برای به عرضه انواع سوسیس و کالباس، گوشت و مرغ و… استفاده می‌شود.

یخچال های روباز به انواع یخچال ایستاده روباز، یخچال نیمه ایستاده روباز، یخچال ایستاده عمق ۸۵ و یخچال درب‌دار تقسیم می‌شوند.

 

  • یخچال ویترینی

دلیل محبوبیت این یخچال‌ها در بین تجهیزات سوپر پروتئینی قدرت بالای آن‌ها در محافظت از موادغذایی فاسدشدنی و همچنین در معرض دید قرار دادن آن ها در فروشگاه قصابی مدرن است. این یخچال‌ها به دو دسته کانتر گرم و کانتر سرد تقسیم می‌شوند.

یخچال های کانتر سرد برای نگهداری سوسیس و کالباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

  • یخچال جزیره یا فریزر جزیره

یخچال های خوابیده که به یخچال های جزیره ای نیز معروف هستند، از تجهیزات سوپر پروتئینی هستند.این یخچال‌ها برای منجمد کردن مواد غذایی فاسد شدنی مثل انواع گوشت، مواد پروتئینی و … استفاده می‌شوند.

دیگر اینکه در ساخت این یخچال‌ها از سیستم سرمایشی چرخشی استفاده می شود و دمای تمام بخش‌ها یکسان است.

یخچال جزیره در دو نوع صندوقی و ویترینی ساخته می‌شود.

 

یخچال قصابی برای مغازه پروتئینی، یخچال فروشگاه

  • یخچال قصابی برای مغازه پروتئینی

یخچال قصابی دارای موتورهای قوی هستند تا بتوانند با کم کردن سریع دما از فساد گوشت داخل آن جلوگیری کنند. این یخچال‌ها به راحتی تمیز می‌شوند تا بتوانند سلامت گوشت را تضمین کند.

درب این یخچال‌ها می‌تواند به صورت کشویی و یا لولایی باشد.استفاده درب لولایی آسان‌تر بوده  اما درب کشویی در هنگام باز شدن فضایی را اشغال نمی‌کند .

 

یخچال آکواریوم - مکعبی

  • یخچال آکواریوم

یخچال اکواریومی یا تمام شیشه یکی از الزامی ترین تجهیزات سوپر پروتئینی است. این یخچال در انواع مختلف و با ابعاد مختلف ساخته می‌شود.دارای نمای شیشه وسیع و بدنه مستحکم استیل و طبقات شیشه‌ای است.

 

خرید یخچال ماهی - فروش یخچال ماهی - یخچال ماهی سوپر پروتئینی

  • یخچال ماهی

این محصول از مهم‌ترین تجهیزات سوپرپروتئینی و مناسب نمایش و عرضه ماهی تازه است.از این یخچال‌ها در سوپر پروتئینی و فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها استفاده می‌شود.

 

فریزر ایستاده، یخچال تک درب

  • فریزر ایستاده

فریزرهای ایستاده عرض کمی دارند و در بین تجهیزات سوپر پروتئینی، برای فضاهای کوچک مناسب هستند.این فریزرها در انواع تک‌درب، دودرب و سه‌درب تولید می‌شوند.

داشتن شیشه سه‌جداره پر شده با گاز آرگون باعث مصرف بهینه انرژی و مقاومت مقابل ضربات احتمالی می‌شود.

 

سرد خانه زیر صفر. بالای صفر. قیمت سردخانه

  • سردخانه

به انبار موادغذایی با دمای مطلوب و ثابت برای حلوگیری از فاسد شدن آن‌ها سردخانه گفته می‌شود. سردخانه‌ها بر حسب دمای نگهداری به دو نوع سردخانه‌‌های زیر صفر و بالای صفر تقسیم می‌شوند.

 

  • سردخانه زیر صفر

سردخانه‌‌های زیر صفر، برای نگهداری گوشت، مرغ، ماهی استفاده می‌شوند. در مغازه‌های مواد پروتئینی نیز مواد غذایی پروتئینی منجمد در سردخانه‌های زیر صفری نگهداری می‌شود.

پس این سردخانه‌ها در لیست تجهیزات سوپرپروتئینی قرار دارند.

 

  • سردخانه بالای صفر

از سردخانه‌ های بالای صفر برای نگهداری میوه، سبزیجات، دارو، برخی از انواع لبنیات و هر نوع محصولی که برای نگهداری آن به دمای زیر صفر نیاز نباشد استفاده می‌شود.

 

  • چرخ گوشت صنعتی و ابزار برش

  • چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی، یکی از مهم‌ترین تجهیزات سوپرپروتئینی است. این محصول باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. دستگاه‌ چرخ گوشت صنعتی، سرعت کار و در نهایت بازدهی را افزایش می‌دهد.

چرخ گوشت صنعتی دارای دو نوع اصلی گیربکسی و تسمه‌ای دارد  و می‌تواند رو میزی و یا ایستاده باشد .

از مهمترین مشخصات چرخ گوشت صنعتی قدرت و سرعت چرخ کردن، قدرت موتور، وزن خود دستگاه و اندازه دهانه‌ی چرخ گوشت است. بهترین چرخ گوشت‌های صنعتی در وب سایت استیل وان در دسترس شما هستند.

 

کالباس-بر-آشپزخانه-صنعتی

  • اسلایسر ژامبون و کالباس بر

کالباس بر از تجهیزات سوپر پروتئینی و ابزاری است که کالباس و ژامبون را به قطعات نازک و هم اندازه برش می‌دهد. مرغوب ترین کالباس برها ایتالیایی هستند. معمولا کالباس برها را از جنس آلومینیوم آنودایز شده تولید می‌شوند.

تفاوت عمده کالباسبرها در قدرت موتور و اندازه تیغه است و هنگام خرید باید  به این دو ویژگی توجه کرد. تیغه‌ی دستگاه باید از جنس ضدزنگ باشد.استفاده از مدل‌هایی که سنگ‌تیزکن دارند، بسیار راحت‌تر است.

کالباس برها بر اساس اندازه تیغه تقسیم‌بندی می‌شوند.دسته بندی دیگر این محصول به صورت صنعتی و فروشگاهی (دستی و اتوماتیک) تقسیم می کند.

 

  • دستگاه خلال کن صنعتی

این دستگاه از کاربردی‌ترین تجهیزات سوپر پروتئینی است. با استفاده از این دستگاه می‌‌توان انواع مواد غذایی را ایمن، به راحتی و با کمترین زمان به صورت یکدست خلال کرد.

دستگاه خلال کن صنعتی در انواع مختلف اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی تولید می‌شود. دستگاه خلال کن صنعتی سرعت عمل، کیفیت بالایی دارد .

 

خرد کن و اسلایسر هالد - halld

  • اسلایسر صنعتی هالد

یکی از  قوی‌ترین دستگاه‌های خردکن است. با این دستگاه می توان به خرد کردن ، برش زدن ، ریز کردن ، رنده کردن و یا خلال کردن در ابعاد مختلف پرداخت. امکان سفارش این دستگاه در وبسایت استیل وان وجود دارد.

 

اره استخوان بر سه فاز – Minerva C/E 320اره استخوان بر سه فاز - Minerva C/E 205

 

  • اره استخوان بر

اره استخوان بر دستگاهی صنعتی و از تجهیزات سوپر پروتئینی است. از آن برای برش دادن انواع گوشت یخ زده و استخوان دار استفاده می‌شود. رعایت ایمنی در کار با این دستگاه بسیار مهم است.

اندازه تیغه، سرعت برش و ارتفاع و عمق برش، از فاکتورهایی است که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد. این محصول جز تجهیزات گران یک مغازه قصابی مدرن است.

 

  • کاتر استیک

این دستگاه از تجهیزات مغازه پروتئینی است. برای خرید این دستگاه و تجهیر هایپر پروتئینی خود به سایت اسیل وان مراجعه کنید.

 

  • همبرگر زن

از این دستگاه که از تجهیزات سوپر پروتئینی و تجهیزات فست فودها است، به منظور فرم دادن گوشت و تهیه همبرگر استفاده می‌شود.

دستگاه همبرگر زن صنعتی به سه نوع همبرگر زن دستی، همبرگر زن نیمه اتوماتیک و همبرگر زن تمام اتوماتیک تقسیم می‌شود. همبرگر زن اتوماتیک(برقی) به انواع نقاله دار و بدون نقاله تقسیم می‌شود

 

  • سوسیس پر کن

سوسیس پر کن یا سوسیس ساز، دستگاهی از تجهیزات فروشگاه پروتئینی است که با استفاده از گوشت پر شده در آن، سوسیس تهیه می‌کند. این دستگاه دو نوع سوسیس پر کن برقی و سوسیس پر کن دستی دارد.

گروه‌های صنعتی ایتالیایی امگا مینروا و فیمار بهترین تولیدکنندگان این دستگاهند. دستگاه سوسیس پر کن با دو قابلیت ایستاده، درازکش و یا هر دو طراحی شده‌است.

 

  • میز کار قصابی

میز کار از ملزومات سوپر پروتئینی است. استیل وان با ده سال سابقه در تولید میز کار می‌تواند به شما در تهیه تجهیزات فروشگاه پروتئینی کمک کند.

 

  • میکسر گوشت

میکسر گوشت یکی از تجهیزات سوپرپروتئینی است که گوشت را خمیر کرده و ورز می‌دهد. این دستگاه سرعت و کیفیت را بالا می‌برد.

 

  • سینک صنعتی

سینک صنعتی از تجهیزات مهم مغازه سوپرپروتئینی است. استیل وان می‌تواند این دستکاه را برای فروشگاه پروتئینی شما تامین کند.

 

  • مرینیتور گوشت

مرینیتور یکی از تجهیزات سوپر پروتئینی است.از دستگاه مرینیتور جهت طعم دار کردن گوشت و مرغ و… استفاده می‌شود. دستگاه مرینیتور تمام مواد را به شکل یکدست باهم مخلوط می‌کند.

 

  • ترازو فروشگاهی

این مورد ضروری در تجهیزات سوپر پروتئینی ظرفیت و دقت بالایی نسبت به دیگر ترازوها برخوردار است. و بسته به نیاز شما امکانات متفاوتی را شامل می‌شود. میتوانید از طریق لینک خرید ترازوی صنعتی نیز دیدن کنید.

 

  • صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی که از تجهیزات مهم سوپر پروتئینی است رایانه‌‌ای دارای نرم افزار حسابداری فروشگاهی است و تمامی اطلاعات خرید و فروش روزانه، موجودی کالا و سود و زیان را ثبت می‌کند.

 

  • قفسه فروشگاهی

قفسه از ملزومات یک فروشگاه محصولات پروتئینی است که برای نمایش محصولات استفاده میشود. می‌توانید برای تهیه قفسه مورد نیاز خود به استیل وان مراجعه کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله تجهیزات مورد نیاز یک فروشگاه سوپر پروتئینی را به طور کامل به شما معرفی کردیم. تمام تجهیزات یک فروشگاه قصابی مدرن از طریق وبسایت استیل وان در دسترس هستند.  می‌توانید قبل از اقدام به خرید از کارشناسان خبره ما برای دریافت راهنمایی بیشتر استفاده کنید. با استیل وان متناسب با بودجه خود بهترین تجهیزات و خدمات را دریافت کنید. ما به شما کمک می‌کنیم که هوشمند خرید کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.