راه اندازی کافی شاپ

 

راه اندازی کافی شاپ

 برای راه اندازی کافی شاپ باید به نکات متفاوتی توجه کرد که هریک به‌‌نوبه خود در موفقیت کافی شاپ شما نقش بسزایی دارند.

شاید راه اندازی کافی شاپ در ابتدا به نظر مهیج و جذاب باشد ولی جنبه‌های دیگری مثل تهیه تجهیزات کافی شاپ، تهیه لوازم کافی شاپ، طراحی کافی شاپ و سرمایه اولیه نیز وجود دارند که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

به چه جایی کافه یا کافی شاپ می‌گویند؟

 در ابتدا و قبل از بحث راه اندازی کافی شاپ باید با مفهوم کافی شاپ یا کافه آشنا شویم. کافی شاپ یا کافه مکانی عمومی‌ است که در آن انواع نوشیدنی و میان وعده عرضه می‌شود. امروزه در بیشتر کشورها از جمله ایران کافی شاپ به جایی برای معاشرت و گفتگو تبدیل شده‎‌است و کافه نشینی و کافه گردی به کنشی اجتماعی بدل شده‌ و آداب خاصی پیدا کرده‌است .

قدمت کافه نشینی در ایران به زمان صفویه برمی‌گردد و از آن زمان تا به امروز اهمیت و رونق خود را از دست نداده‌است و طرفداران خود را دارد .

در راه اندازی کافی شاپ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر مطمئن هستید که برای راه اندازی کافی شاپ خود آماده‌‌اید و یا در مرحله جمع آوری اطلاعات پیش از تصمیم گیری قطعی قرار دارید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.در این‌جا به بخشی از نکات مهم در راه اندازی کافی شاپ اشاره‌ای کوتاه خواهیم کرد:

  • موقعیت جغرافیایی کافه:

    محل احداث کافی شاپ شما بسیار مهم است چرا که بر نوع و میزان مشتریان شما تاثیر بسزایی دارد. مکان‌های پر رفت و آمد که بیشتر محل تردد جوانان هستند، مکان‌های مناسب‌تری برای راه اندازی کافه هستند.

  • متراژ کافی شاپ:

    متراژ کافه نباید کمتر از ۶۰ متر مربع باشد. از طرف دیگر متراژ در بخش طراحی کافی شاپ شما بسیار تاثیرگذار خواهدبود.لازم به ذکر است که کافه‌هایی که به صورت بیرون بر فعالیت می‌کنند می‌توانند متراژ پایین‌تری نیز داشته‌باشند.

  • دکوراسیون و طراحی داخلی کافی شاپ:

    شما باید نوع مشتریان خود را بشناسید و سپس کافی شاپ خود را به صورت تلفیقی از سلیقه بازار هدف و سبک مورد نظر خود طراحی کنید. بهتر است که این بخش بسیار مهم را به طراحان خبره بسپارید چرا که طراحی داخلی هوشمندانه جذب مشتری و تبدیل آن‌ها به مشتری دائمی را تا حد زیادی تضمین می‌کند.کارشناسان خبره بخش طراحی کافی شاپ در استیل وان می‌توانند در این بخش از راه اندازی کافی شاپ، شما را همراهی کنند تا با یک طراحی اصولی و زیبا از نهایت پتانسیل خود برای موفقیت در این بخش استفاده کنید.

  • دستگاه ها و تجهیزات کافی شاپ:

    کیفیت خدمات عاملی است که باعث می‌شود مشتریان دوباره به کافه‌ی شما بازگردند. برای ارائه‌ی بهترین خدمات شما نیاز به نیروی انسانی ماهر و تجهیزات کافی شاپ باکیفیت و مناسب دارید. شما می‌توانید دستگاه‌ها و لوازم مورد نیاز خود را از بخش تجهیزات کافی شاپ وبسایت استیل وان با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش تهیه کنید. کارشناسان بخش راه اندازی کافی شاپ نیز می‌توانند در بخش آموزش کارکنان و راه اندازی تجهیزات به شما کمک کنند تا هیچ دغدغه‌ای نداشته‌باشید.

اگر هنگام تصمیم گیری در مورد نکات ذکر شده دچار تردید شده‌اید و به مشورت نیاز دارید، می‌توانید با شماره‌هایی که درسایت ذکر شده‌است تماس بگیرید تا مشاورین گروه صنعتی استیل وان در مورد هزینه راه اندازی کافی شاپ، شیوه و روند طراحی دکوراسیون کافی شاپ، تجهیزات کافی شاپ، منو کافی شاپ و … به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند. کمک گرفتن از کارشناسان خبره ما موفقیت شما را تضمین می‌کند.

 

راه اندازی کافی شاپ

تجهیزات ضروری کافی شاپ شامل چیست؟

محصولات زیر بخشی از  تجهیزات کافی شاپ هستند که بطور معمول در کافه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. لیست دستگاه های کافه به شرح زیر است:

  1. ماشین عصاره گیر، اسپرسو ماشین یا دستگاه اسپرسو ساز صنعتی: این ماشین که انواع مختلفی از جمله دستگاه اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک و دستگاه اسپرسو ساز اتوماتیک دارند، مطابق با نیاز کافه خریداری می‌شوند.
  2. آسیاب قهوه
  3. مخلوط کن ها
  4. آبمیوه گیری ، عصاره گیر میوه و آب مرکبات گیری
  5. یخ ساز
  6. وافل ساز، کرپ ساز
  7. ساندویچ ساز ( ساندویچ میکر )
  8. نمایشگر کیک ( شوکیک )
  9. ماکروفر
  10. یخچال و فریزر ایستاده
  11. فریزر بستنی
  12. بویلر
  13. شیکر

مشورت با کارشناسان خبره؛ ضامن موفقیت شما

شما برای انتخاب تجهیزات مناسب و طراحی دکوراسیون کافه نیاز به مشورت دارید چرا که تصمیم نادرست در هر یک از مراحل راه اندازی کافی شاپ منجر به اتلاف انرژی و سرمایه شما خواهد شد و این چیزی نیست که استیل وان برای شما بخواهد.

پس توصیه می‌کنیم اگر برای انتخاب نوع دستگاه های مورد نیاز کافی شاپ، طراحی منو کافی شاپ ، طراحی دکوراسیون کافی شاپ و سایر مراحل نیاز به راهنمایی و کمک داشتید، با شماره تلفن‌های درج شده در قسمت بالا و پایین سایت تماس بگیرید تا همکاران ما به صورت رایگان به شما مشاوره دهند .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.