خوردن غذاهای خوشمزه و شکم‌گردی یکی از جذاب‌ترین و بهترین تفریحات همه‌ی ماست. پیدا کردن رستوران‌ ها و فست فودهای جذاب، تجربه طعم‌های جدید و هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورند. امروزه فست فودها جایگاه ویژه‌ای در میان مردم به خصوص بچه‌ها و جوانان پیدا کرده‌است. طعم و عطر غذاهای فست فودی باعث می‌شوند.که حتی سالم‌خورترین آدم‌ها هم گاهی هوس کنند فست فود بخورند. فست فودهای خوب زیادی در شهر تهران پیدا می‌شوند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. اگر اهل تهران هستید یا زیاد به این شهر سفر می‌کنید، واجب که با برترین فست فود های تهران آشنا شوید تا تجربه خود را بیادماندنی‌تر کنید. اما انتخاب چند رستوران از بین ده‌ها فست‌فود پرطرفدار تهران کار سختی است.پس گروه صنعتی استیل وان، فروشنده و تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، در این مطلب برای شناخت بهترین فست فودهای تهران به شما کمک می کند.

 

بهترین همبرگر تهران

لیست بهترین فست فودهای تهران

۱٫ مرغ سوخاری کابوکی

مرغ سوخاری کابوکی از قدیمی‌ترین و بهترین فست فودهای تهران است. فضای این رستوران مدرن نیست و مرغ‌های سوخاری با طعم عالی و نوستالژیک سرو می‌کند. در فست فود مرغ سوخاری کابوکی مرغ‌ها کاملا پخته هستند. و به روش قدیمی، با آرد و ادویه مخصوص، سوخاری و طعم لذیذی دارند.در مرغ سوخاری کابوکی، شما می‌توانید تکه های ران یا سینه‌ی مرغ را مطابق میل خود سفارش دهید. قیمت‌های کابوکی نسبت به  حجم غذاها بسیار مناسب است و یک پرس به راحتی شما را سیر می‌کند.

آدرس سوخاری کابوکی : میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد

بهترین سوخاری تهران

۲٫ کوب برگر

کوب برگر یکی از بهترین فست فودهای تهران و انخابی باکیفیت اما اقتصادی است. کوب برگر، برگرهای مربع‌شکل سرو می‌کند. انواع برگر چهارگوش در نان چهارگوش تجربه‌ای متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. این فست فود با سیب‌زمینی ‌خوشمزه، گوشت برگر خوش‌طعم و پنیر باکیفیت قیمت‌های منصفانه‌ و مناسبی دارد. فضای کوب برگر محدود است و امکان دارد جای خالی برای نشستن پیدا نکنید.

آدرس کوب برگر: خیابان میرزای شیرازی، خیابان ۲۱

بهترین برگر تهران

۳٫ رستوران ایتالیایی بونو

برای خوردن یک غذای ایتالیایی باید یک رستوران ایتالیایی را انتخاب کنید. رستوران بونو شعبه ظفر یکی از بهترین فست فودهای تهران است و یکی از خوشمزه‌ترین پیتزاها را سرو می‌کند. پیتزا، سالاد کاهو و نان سیر این فست فود ایتالیایی طرفداران بسیار زیادی دارد. قیمت پیتزای رستوران بونو پایین نیست ولی می‌توانید یکی از بهترین پیتزاهای تهران را در این رستوران پیدا کنید. برخورد کارکنان این فست فود بسیار خوب است و محیط تمیز و جای پارک کافی دارد.

آدرس رستوران ایتالیایی بونو: خیابان ظفر، خیابان تخارستان، کوچه حسن‌‌زاده

بهترین پیتزا تهران

۴٫ منهتن گریل

منهتن گریل از بهترین فست فودهای تهران بوده و طراحی داخلی رستوران نیز مدرن است. فست فود منهتن گریل به‌ برگرهای خوش‌ظعمش شهرت دارد ولی در منوی آن آیتم‌های متفاوتی مثل پیتزا یا ساندویچ چ مرغ و بادمجان نیز پیدا می‌شود. سیب‌زمینی این فست فود که با سس مخصوص سرو می‌شود نیز آیتمی پرطرفدار است. شاید قیمت برگرهای منهتن گریل بالا باشد اما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک بار آن را امتحان کنید. بعد از صرف غذا می‌توانید قهوه‌های این رستوران را امتحان کنید.

آدرس منهتن گریل: تجریش، خیابان فناخسرو، خیابان جعفری

بهترین فست فود تهرانپارس

۵٫ ساندویچ آرمن

در مجموعه آرمن سه رستوران، کبابی، فست‌فود و ساندویچی، کنار قرار دارند. شهرت رستوران آرمن برای ساندویچ‌های خوش‌مزه‌ به‌خصوص کباب چوبی‌ است. ساندویچ‌های این رستوران که از بهترین فست فودهای تهران است با نان بولکی سرو می‌شوند. این رستوران مشتری‌های ثابت بسیاری دارد که طرفدار مزه نوستالژیک آن هستند. و معتفدند بهترین ساندویچ های تهران در آرمن پیدا می‌شود.قیمت آیتم‌های منو به نسبت کیفیت خوب آن‌ها، مناسب به‌نظر می‌رسد.

آدرس ساندویپی آرمن: خیابان مطهری، نبش کوچه سنندج

بهترین ساندویچی تهران

۶٫ ساندویچ باماهاس

ساندویچی کوچک و جمع‌وجور باماهاس از بهترین فست فودهای تهران است.و یکی از خوش‌مزه‌ترین ساندویچ‌های تهران را سرو می‌کند. شعبه دوم باماهاس در خیابان کریم‌خان واقع شده‌است که از نظر کیفیت با شعبه اول تفاوتی ندارد. ساندویچ‌ها با مواد اولیه تروتازه آماده می‌شوند و طعم‌ نوستالژیک و هیجان‌انگیزی دارند. شما می‌توانید دلستر بشکه‌ای مخصوص باهاماس را نیز امتحان کنید. در شعبه های باهاماس، کارکنان برخوردی دوستانه و صمیمی دارند ولی جای زیادی برای نشستن پیدا نمی‌کنید. ساندویچ‌های باماهاس در دو اندازه‌ی یک نفره و هیولا سرو می‌شوند و قیمت‌های مناسبی دارند.

آدرس ساندویچی باهاماس: خیابان سی تیر

برترین فست فود تهران

۷٫ فست فود جرس

رستوران جرس از بهترین فست فودهای تهران است. این ساندویچی‌ نوستالژیک در شرق پایتخت قرار دارد و دکوراسیون داخلی خود را  به تازگی مدرن کرده‌است. در منو فست فود جرس می‌توانید انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری را پیدا ‌کنید. این فست فود به مزه ساندویچ‌هایش مشهور است. این‌ فست فود خوب تهران بیشتر اوقات شلوغ است و باید برای دریافت سفارش‌ خود کمی صبر کنید. قیمت پیتزا و ساندویچ جرس مناسب و منصفانه است.

آدرس قست فود جرس: خیابان پیروزی، خیابان شکوفه

فست فود خاص

 

۸٫ دان تان برگر

داون تان برگر یکی از بهترین فست فودهای تهران است که دکوراسیون داخلی آن بسیار با اسم این فست فود همخوانی دارد. فضای این رستوران حس بودن در خیابان را در شما ایجاد می‌کند. دیوارهای آجرپوشی تزیین شده‌ با گیاه یا دیوارنوشت و شیشه‌های بزرگی، از ویژگی‌های دکور رستوران دان‌ تان برگر یا دان تان پلنت است. برگرهای این فست فود حرفه‌ای و خوش‌‌طعم هستند و مرغ سوخاری خوشمزه‌ای نیز عرضه می‌کند. قهوه بعد از غذا نیز در این رستوران طرفداران بسیاری دارد. قیمت برگر و قیمت مرغ سوخاری در منو متوسط است و اگر آن‌ها را امتحان کنید حتما مشتری این فست فود خواهید شد. است.

آدرس دان تان برگر: خیابان نلسون ماندلا (جردن)، بعد از اسنفدیار، نبش کوچه ایرج

بهترین فست فود سعادت آباد تهران

۹٫ پیتزا میخوش

فست فود میخوش که از بهترین فست فودهای تهران است به پیتزاهای لذیذش شهرت دارد. فست فود میخوش در شهرآرا، یوسف‌آباد، سهروردی و بلوار فردوس شعبه دارد. ولی در این بین میخوش اندرزگو توانسته بیشترین رضایت مشتریان را به خود جلب کند. سالادها و ساندویچ‌های میخوش نیز بسیار پرطرفدار است. در میخوش قیمت غذا به نسبت کیفیت و حجم غذا مناسب و راضی‌کننده است.

آدرس پیتزا میخوش: بلوار اندرزگو، خیابان فرمانیه

بهترین ساندویچ تهران

۱۰٫ برگر زغالی

برگر زغالی یکی از قدیمی‌ترین و بهترین فست فودهای تهران است. که به سرو ساندویچ‌های خوش‌مزه‌ و لذیذ شهرت دارد. برگرزغالی همیشه شلوغ است و معمولا میز خالی ندارد پس بهتر است وسط هفته به این رستوران سر بزنید. کیفیت غذا عالی و برخورد کارکنان بسیار خوب است. شما می‌توانید تمام مراحل آماده شدن برگر و پیچیدن ساندویچ‌ها را مشاهده کنید. مطمئن باشید یکی از بهترین برگرهای تهران را در برگر ذغالی پیدا می‌کنید.

آدرس برگرزغالی: خیابان ظفر

بهترین برگر زغالی تهران

۱۱٫ فست فود آوان

آوان از بهترین فست فودهای تهران و رستورانی دنج و جمع‌وجور با طراحی داخلی ساده‌ است. پیتزاهای فست فود آوان در سینی رویی  سرو می‌شوند.و معروف‌ترین پیتزای این رستوران، پیتزا سیر استیکش است. شما می‌توانید برگرهای father and son را نیز سفارش دهید. در این آیتم برگر لقمه‌ای روی برگر بزرگ‌تر قرار می‌گیرد و با پنیر مزه‌دار می‌شود. جای پارک نزدیک به راحتی پیدا نمی‌شود اما کارکنان بسیار خوش‌برخورد هستند و به خوبی از شما استقبال می‌کنند. قیمت پیتزای آوان متوسط است و قیمت ساندویچ و برگر نیز با کیفیت غذا تناسب دارد.

آدرس فست فود آوان: میدان ونک، بین خیابان سئول و آفتاب

بهترین فست فود بازار تهران

۱۲٫ رستوران جنارو

رستوران ژوانی که مدتی‌ست با نام رستوران جنارو فعالیت می‌کند، یکی از بهترین فست فودهای تهران است و طرفداران زیادی دارد. این رستوران چندین شعبه دارد که از نظر کیفیت تفاوتی ندارند، اما شعبه مرزداران شناخته‌شده‌تر است و شهرت بیشتری دارد. فست فود جنارو یک رستوران ارزان نیست و برای خرید آیتم‌های منو باید نسبت به سایر رستوران‌ها مبلغ بالاتری بپردازید. گزینه‌های هیجان‌انگیز متفاوتی در منو این رستوران پیدا می‌شود که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. کیفیت غذا خوب و محیط رستوران نیز تمیز و آرام است. کارکنان نیز برخوردی خوب و راضی‌کننده دارند و معمولا برای پیدا کردن جای پارک مشکلی وجود ندارد.

آدرس جنارو مرزداران: بلوار مرزداران، نبش خیابان ناهید

بهترین فست فودهای تهران

۱۳٫ آشپزخانه برادران

رستوران برادران که از بهترین فست فودهای تهران است، به صبحانه‌های جذاب و هیجان‌انگیزش شهرت دارد. اما دیگر آیتم‌های منوی آن مثل پیتزا و ساندویچ‌های خوش‌مزه‌ نیز طرفداران زیادی دارد. برادران رستوران چندان بزرگی به‌شمار نمی‌رود و معمولا خیلی شلوغ است. اما می‌توانید پشت میزهای بیرون رستوران نیز بنشینید و غذا هم سریع حاضر می‌شود. برخورد کارکنان فست فود برادران حرفه‌ای است و قیمت مناسب غذا نسبت به حجم و کیفیت آن بیشتر مشتریان را راضی می‌کند. ممکن اسن نتوانید اطراف رستوران جای پارک پیدا کنید اما کیفیت خوب غذا باعث می‌شود این مشکل را فراموش کنید.

آدرس آشپزخانه برادران: ابتدای سئول جنوبی، نبش کوچه نسترن

فست فود های پرطرفدار

۱۴٫ ساندویچ بار هیزمیکس

فست فود هیزمیکس از بهترین فست فودهای تهران و یک رستوران کوچک و دنج با طرفداران بسیار است. فضای داخلی این رستوران محدود است و برای شش تا هشت نفر جا دارد.ولی کیفیت خوب غذا شما را به رستوران هیزمیکس برمی‌گرداند. ساندویچ‌ها نیز مزه خوب بسیار خوبی دارند و با انواع سس مخصوص سرو می‌شوند. از نظر بسیاری از مشتریان هیجان انگیزترین ساندویچ‌ها و بهترین برگر تهران را می‌توان در هیزمیکس پیدا کرد. و کارکنان برخورد بسیار خوبی دارند و انتخاب موسیقی هم بی‌نظیر است. پیدا کردن جای پارک اطراف رستوران هم کار خیلی سخت نیست. در هیزمیکس می‌توانید کوکتل و آب میوه طبیعی سفارش دهید. برای دسر بعد از غذا هم می‌توانید پاناکوتا، فرنی یا تیرامیسو را امتحان کنید.

آدرس ساندویچ بار هیزمیکس: خیابان خردمند جنوبی

بهترین فست فود تهران تجریش

لیست فست فودهای خوب تهران

در بین بهترین فست فودهای تهران میتوان به رستوران‌های زیر نیز اشاره کرد:

  • استریت برگر – آدرس: بلوار جمهوری، خیابان هوشنگ مرادی کرمانی، دور میدان گاندی
  • بلک برگر – آدرس : نیاوران، خیابان مژده، خیابان مریم، کوچه صادقی، کوچه افتخاری
  • برگر فکتوری – آدرس : خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم
  • فایو گایز – آدرس : سعادت آباد، بالاتر از چهارراه سرو
  • فست فود پرپروک – آدرس : سعادت آباد، سرو غربی، نبش خیابان ۱۳ غربی
  • رستوران شیلا – آدرس : خیابان ولیعصر، روبه‌روی مطهری، برج بلوری
  • ساندویچ اولدوز – آدرس : خیابان فلسطین، بین کارگر و انقلاب، نبش کوچه گیو
  • ساندویچ کریم – آدرس : آیت‌الله کاشانی، بلوار ابوذر
  • عطاویچ – آدرس : بلوار میرداماد، بعد از پل مدرس، نبش خیابان قدوسی
  • برگر لند – آدرس : بلوار شهید اندرزگو، بین کامرانیه و قیطریه
  • رستوران‌های زنجیره‌ای آواچی – آدرس : خیابان نیلوفر، پایین‌تر از میدان نیلوفر
  • فریکادل  – آدرس : خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ۶۴، برج‌های آ اس پ
  • ایرانویچ – آدرس : شهرک غرب، بلوار فرحزادی، اریکه ایرانیان
  • ساندویچ خانواده (موسیو) – آدرس : خیابان ابوذر غفاری شمالی، میدان ابوذر
  • غذای ایتالیایی بوکا – آدرس : نیاوران، خیابان پورابتهاج
  • ساندویچ شیک شک – آدرس : بزرگراه مدرس به سمت شمال، ابتدای بلوار میرداماد
  • ساندویچ ژوزف – آدرس : پایین‌تر از مطهری، جنب بانک شهر
  • ساندویچ قلعه – آدرس : خیابان دولت، خیابان چیذر، کوچه زیارت طلب
  • فست فود ترنج – آدرس : ستارخان، سه راه تهران ویلا، کوچه سهراب
  • برگر هاکوپیان – آدرس : خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان ابوذر غفاری شمالی
  • رستوران ایتالیایی مازتی – آدرس : سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین چهارراه شهرداری و سرو
  • مرغ سوخاری کوپال – آدرس : شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش بهاران دوم
  • فست فود بیگ بوی – آدرس : عباس آباد، خیابان سهروردی و تختی

فست فود گردی تهران

برترین فست فودهای تهران

در این مطلب سعی کردیم بهترین رستوران های تهران را به شما معرفی کنیم. و به فست فود های خوب پایتخت کیفیت غذای خوب و محیط دلنشین شهرت دارند اشاره‌ای کنیم. اگر می‌خواهید هزینه راه اندازی فست فود را برآورد کنید و یا درباره‌ی خرید تجهیزات فست فود و رستوران اطلاعات کسب کنید، می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان استیل وان در صفر تا صد راه اندازی رستوران و فست فود کنار شما هستند. به نظر شما بهترین فست فودهای تهران کدام‌اند. نظرات و تجربه‌های ارزشمند خود را درباره فست‌فود های برتر تهران با ما به اشتراک بگذارید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.