تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم

یکی از مراحل بسیار مهم در راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. پس اگر قصد راه اندازی آشپزخانه صنعتی را دارید باید با دقت  تجهیزات صنعتی آشپزخانه را تهیه کنید. در بازار فروش لوازم آشپزخانه صنعتی برندها و شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی مختلفی وجود دارند. ممکن است این تنوع محصول و برند شما را در انتخاب سردرگم کند. بهتر است قبل از خرید لوازم آشپزخانه صنعتی اطلاعات خود را درباره این تجهیزات بالا ببرید. البته شما می‌توانید از شرکت‌های معتبری مثل گروه صنعتی استیل وان بدون دغدغه خرید کنید و برای مشاوره رایگان نیز با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تنوع و گستردگی وسایل آشپزخانه صنعتی انتخاب را برای شما سخت می‌کند و ممکن است در تصمیم‌گیری دچار مشکل شوید.تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از تجهیزات رستوران ها گرفته تا تجهیزات آشپزخانه هتل و یا تجهیزات فست فودی را میتوان به چند دسته کلی تقسیم کرد. تمام محصولات لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی را می‌توانید در وب سایت استیل وان با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش تهیه کنید. در این‌جا به دسته بندی لوازم صنعتی آشپزخانه می‌پردازیم :

  • تجهیزات آماده سازی
  • تجهیزات پخت و پز
  • تجهیزات نگهداری
  • تجهیزات شستشو

تجهیزات صنعتی آشپزخانه

تجهیزات آماده سازی

تجهیزات آماده سازی رستوران برای آماده سازی انواع مواد اولیه مورد نیاز برای پخت غذا استفاده می‌شوند . تجهیزات آماده سازی فست فود در مرحله‌ی پیش از طبخ غذا کاربرد دارند و بسیار ضروری هستند. این تجهیزات شامل پاتیل خیساندن برنج، میز کار صنعتی خمیر، وردنه، میز کباب کشی، میز دورچین، دستگاه میکسر خمیر و میکسر، اسلایسر کالباس صنعتی یا خردکن صنعتی، میز سالاد بار، اسلایسر کالباس، اره استخوان بر، چرخ گوشت صنعتی، مرینیتور، ظروف بن ماری استیل و … است.

تجهیزات پخت و پز

تجهیزات پخت و پز رستوران تمام وسایل و لوازمی هستند که در مرحله پخت یک غذا استفاده می‌شوند. با توجه به نوع غذایی که طبخ می‌کنید به انواع مختلفی از تجهیزات پخت و پز فست فود احتیاج دارید. این تجهیزات عبارتند از:  اجاق گاز رومیزی صنعتی، اجاق گاز صنعتی گرمکن دار، اجاق ۴ شعله، اجاق گاز پلوپز زمینی، دم کن برنج، دستگاه سرخ کن صنعتی، کباب پز، تابه گردان، کباب پز تابشی صنعتی، گریل روغنی، گریل ذغالی و گریل برقی، گریدل، دیگ چلوپز و کته پز، پاستا پز، فر پیتزا، فر پیتزا صندوقی، فر پیتزا ریلی، فر کانوکشن، فر پیتزا آجری، اجاق گاز خطی، اجاق گاز فردار، اجاق گاز خانگی، کباب پز صنعتی، انواع فر صنعتی، هود صنعتی، دستگاه کباب ترکی و ….

تجهیز آشپزخانه صنعتی

تجهیزات نگهداری

تجهیزات نگهداری رستوران در آشپزخانه های صنعتی در دو بخش مختلف کاربرد دارند: نگهداری از مواد اولیه قبل از پخت غذا و گرم، تازه و سالم نگه داشتن غذاهای پخته شده. تجهیزات نگهداری فست فود با توجه به مورد مصرف خود انواع مختلفی دارند. این لوازم آشپزخانه فست فود و رستوران برای نگه‌داری مواد غذایی خشک، منجمد و پخته‌شده استفاده می‌شوند. برای مثال: انبار خشک با قفسه انبار برای نگهداری مواد خشک،  انواع یخچال صنعتی و فریزر صنعتی، یخچال ایستاده، فریزر ایستاده، سردخانه، کانتر سرد یا بوفه سرد، تاپینگ برای نگهداری مواد غذایی منجمد و کانتر گرم برقی ، کانتر گرم گازی ، گرمخانه غذا ، شوت سیب زمینی و برگر، گرمخانه غذا، گرمخانه ویترین دار شیشه ای برای نگهداری غذای پخته شده مورد نیاز است.

تجهیزات شستشو

تجهیزات شستشوی رستوران به نظافت آشپزخانه صنعتی کمک می‌کنند. در هر آشپزخانه صنعتی کوچک یا بزرگ برای شستشوی مواد غذایی و شستشوی ظروف به یک سینک صنعتی و یا وان صنعتی نیاز دازید. سایر تجهیزات شستشوی فست فود عبارتند از: کابین استیل، سینک استیل، سینک صنعتی، وان استیل، کابینت دیواری، کابینت آبچکان، سینک ظرفشویی صنعتی، ترولی آب چکان، ماشین ظرفشویی صنعتی، تجهیزات شستشوی کف و آشپزخانه و ….

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی را می‌توانید با استفاده از گزینه دریافت قیمت در صفحه‌ی مربوط به هر یک از آن‌ها دز ئب سایت استیل وان استعلام کنید. برای دریافت بروزترین قیمت تجهیزات رستوران می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت نیز تماس بگیرید.

آشپزخانه صنعتی مدرن

معیارهای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

  1. منوی غذا
  2. بودجه و سرمایه اولیه
  3. حجم کار و میزان خروجی آشپزخانه
  4.  ابعاد آشپزخانه صنعتی و متراژ فضا

۱) منوی غذا

شما برای پخت هر نوع غذا به تجهیزات و وسایل مختلفی نیاز دارید. وسایل آشپزخانه رستوران و آشپزخانه فست فود باید با توجه به تجهیزات لازم برای مراحل آماده‌سازی و طبخ غذاهای منو تهیه شوند. شما باید انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن را بشناسید تا وسایل مورد نیاز خود را تهیه کرده و لوازمی با کاربرد مشابه نخرید.

۲) بودجه و سرمایه اولیه

هزینه‌ی اصلی شما در راه اندازی رستوران یا فست فود مربوط به تجهیز آشپزخانه صنعتی است. در واقع میزان سرمایه شما نوع و برند این تجهیزات را مشخص می‌کند. اگر سرمایه اولیه شما محدود است می‌توانید تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم استفاده کنید. خرید لوازم آشپزخانه صنعتی دست دوم باکیفیت به شما برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها ‌کمک می‌کند.

 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

۳) حجم کار و میزان خروجی آشپزخانه

تجهیزات آشپزخانه باید پاسخگوی نیاز مشتریان شما باشد. شرکت های تولید کننده تجهیزات فست فود و رستوران، این تجهیزات را در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌کنند.شما باید با توجه به میزان سفارشات روزانه‌ی خود تجهیزات مورد نظر خود را خریداری کنید.

۴) ابعاد آشپزخانه صنعتی و متراژ فضا

طراحی آشپزخانه شما باید با توجه به استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی و بر اساس متراژ فضا انجام شود. ابعاد تجهیزات و نحوه چیدمان آن‌ها به متراژ آشپزخانه شما بستگی دارد. بیشتر لوازم فست فود و رستوران به صورت سفارشی و با توجه به نیاز شما تولید می‌شوند و برخی دیگر نیز ابعاد مشخصی دارند و قابل سفارشی‌سازی نیستند. فضای آشپزخانه بر روی طراحی، تولید و چیدمان تجهیزات اثر مستقیم دارد.

فروش لوازم آشپزخانه صنعتی

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شما وقتی به تولیدی تجهیزات فست فود و تجهیزات رستوران و یا فروشگاه تجهیزات آشپزخانه مراجعه می‌کنید با قیمت‌های مختلفی رو به رو می‌شوید. عوامل بسیاری بر قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی اثر می‌گذارد که مهم‌ترین آن‌ها کیفیت متریال و مواد اولیه و کیفیت ساخت تجهیزات است. بیشتر محصولات لیست تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه رستوران از ورق استیل ساخته می‌‍شوند و ضخامت ورق استیل به کار رفته در جداره خارجی و داخلی این تجهیزات در کیفیت آن‌ها نقش مهمی دارد. کیفیت قطعات به کار رفته در این محصولات مثل موتور، کمپرسور، المنت‌ها و …. نیز بر قیمت آن‌ها به طور مستقیم تاثیرگذار است.

کیفیت مواد اولیه و قطعات به کار رفته در این تجهیزات توسط مشتری قابل تشخیص نیست پس باید از یک  فروشگاه تجهیزات آشپزخانه معتبر خرید کنید. ما در شرکت استیل وان که یک فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه صنعتی معتبر است کیفیت تمامی محصولات خود را تضمین می‌کنیم. شما می‌توانید برای استعلام لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و دریافت مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تولید کننده تجهیزات فست فود

 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم بخریم یا تجهیزات نو ؟

تنها نکته‌ی مثبت خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم پایین تر بودن قیمت آن است. فروش لوازم آشپزخانه صنعتی دست دوم گارانتی و خدمات پس از فروش نخواهد داشت. و ممکن است دستگاه پس از مدت کوتاهی خراب شود.  با خرید تجهیزات نو باکیفیت حداقل تا چند سال اول هزینه‌ی تعمیر و یا تعویض قطعات نخواهید داشت.

جمع بندی

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار پرهزینه و گیج کننده است. اما استفاده از مشاوره و خرید از یک فروشگاه معتبر این مشکل را حل می‌کند.تمامی محصولات استیل وان با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند. و امکان ارسال این محصولات به اقصی نقاط کشور وجود دارد. برای دریافت راهنمایی بیشتر در زمینه خرید تجهیزات فست فود، لوازم آشپزخانه کافی شاپ، تجهیزات کبابی، تجهیزات کترینگ با مشاور تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل وان در تماس باشید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.