بن ماری استیل

ظروف بن ماری استیل

امروزه پخت غذا از حالت سنتی خود خارج شده‌ و رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته‌است. ظروف کابردی آشپزخانه نیز نسبت به گذشته متنوع‌تر هستند. در واقع امروزه انواع ظروف آشپزخانه صنعتی مثل ظروف بن ماری استیل در ابعاد و کاربردهای متفاوت ساخته شده‌اند تا آشپزی را آسان‌تر کنند.

ظرف بن ماری از ظروف بسیار کاربردی در آشپزخانه صنعتی و همینطور آزمایشگاه‌ها، است. لغت بن ماری ریشه‌ای فرانسوی دارد. بن ماری آزمایشگاهی و بن ماری آشپزخانه صنعتی، هریک بسته به نوع استفاده دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. شما می‌توانید ظروف بن ماری استیل آشپزخانه را از استیل وان با بهترین کیفیت تهیه کنید. ما در اینجا سعی داریم تا با ظروفی که در بازار به نام ظروف بن ماری شناخته شده‌اند را به شما معرفی کنیم.

روش بن ماری چیست؟

شاید اسم روش بن ماری را نیز شنیده باشید در این روش، برای حل کردن پودر ژلاتین یا خارج کردن شکلات از حالت جامد از حرارت‌دهی غیرمستقیم استفاده می شود. در این روش معمولا ظرف حاوی مواد موردنظر را روی بخار آب می‌دهند. در زبان انگلیسی به بنماری، حمام آب گرم هم گفته می‌شود. ما در این‌ مطلب درباره‌ی ظروف بن ماری استیل صحبت خواهیم کرد.

ظرف بن ماری چیست؟‌

ظروف بن ماری استیل پرکاربردترین و ضروری‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند. اندازه‌ها و ابعاد بن ماری استیل به تناسب نیاز و سفارش مشتریان تغییر می‌کند. ظروف بنماری در رستوران ها، فست فودها، هتل ها، کارخانه ها، ادارات، درمانگاه ها، بیمارستان ها و… استفاده می‌شوند. ما در گروه صنعتی استیل وان ظروف استیل بنماری خود را با استفاده از استیل ضد زنگ تولید می‌کنیم.و این محصول را با خدمات پس از فروش برای خرید در دسترس مشتریان قرار می‌دهیم. این ظروف بن ماری استیل بسیار مقاوم و بهداشتی است و برای نگهداری و آماده‌سازی مواد غذایی در آشپزخانه صنعتی مناسب است.

کاربرد ظروف استیل بن ماری چیست؟

ظرف بن ماری یا لگن بنماری در عمق و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند و کارایی‌های مختلفی دارند. ظرف بن ماری در ترولی‌های بیمارستانی یا ترولی بن ماری گرم سیار، برای پخت آرام و تدریجی و گرم نگه داشتن غذا استفاده می‌شوند. در بستنی فروشی ها نیز از آن‌ها برای نگهداری بستنی کمک می‌گیرند.

لگن بن ماری برای نگهداری مواد اولیه و مواد غذایی در انواع تاپینگ گرم یا هات بن ماری و تاپینگ سرد مثل تاپینگ پیتزا و ساندویچ و یخچال های تاپینگ نیز به کار می‌رود. ظروف بنماری در خط سلف سرویس رستوران ها و فست فودها نیز کاربرد دارند.

 

 

ظروف بن ماری استیل

 

انواع بن ماری چیست؟

ظرف استیل بن ماری از پرکاربردترین ظروف آشپزخانه است که ابعاد مختلف و متنوعی دارد. هر کدام از ابعاد بن ماری با عمق‌های مختلف ۱۰ ، ۱۵ و ۲۰ سانتی‌متر موجود است.

ابعاد بن ماری بسته به نوع کاربرد آن‌ها تغییر می‌کند. عمق بن ماری آشپزخانه از ۵۰ میلی‌متر شروع می‌شود و به عمق ۲۰۰ میلی‌متر نیز می‌رسد. در نوع استنلس استیل ضخامت ورق ظرف بنماری،  ۰٫۸ میلی‌متری است. معمولا عمق ظروف بنماری استیل ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلی متر است. با این حال امکان سفارش و ساخت ظروف در عمق‌های متفاوت نیز در سایت استیل وان وجود دارد.

معمولا در هنگام استفاده از بن ماری، از ابعاد آن استفاده نمی‌شود. اعداد کسری استانداردی برای اشاره به ظروف استفاده می‌شوند که بصورت پیش فرض‌ به هر یک از آن‌ها نسبت داده شده‌اند. همانطور که گفته‌شد، ظرف بن ماری، لگن بن ماری یا سینی بن ماری در عمق‌های متنوعی تولید می‌شوند. شما می‌توانید ظرف بن ماری با عمق ۱/۱، ظرف بن ماری با عمق ۱/۲، ظرف بن ماری با عمق ۱/۳، ظرف بن ماری با عمق ۲/۱، ظرف بن ماری با عمق ۲/۸ و ظرف بن ماری با عمق ۳/۲ و … را در بازار پیدا کنید.در ادامه می‌توانید ابعاد و سایز های استاندارد تعریف شده بن ماری را مشاهده کنید.

 

ابعاد بن ماری

 

مزایای استفاده از ظروف استیل بن ماری

  • ظروف بن ماری می‌توان برای ذوب کردن شکلات استفاده کرد. چرا که شکلات در این ظروف نمی‌سوزد و به آن‌ها نمی‌چسبد.
  • از ظرف بن ماری استیل به جای ظروف شفینگ استفاده کرد. و به کمک آن‌ها مواد غذایی برای مدت زمان طولانی گرم نگه داشت.
  • برای مایع کردن عسل سخت می‌توان لگن بن ماری را روی قابلمه آب جوش و در معرض بخار آب قرار داد.
  • ظروف بن ماری تمیز و بهداشتی هستند و شستشوی آن‌ها آسان است.
  •  ظروف بن ماری استیل از بهم ریختگی محیط کار جلوگیری می‌کنند و مقاومت بالایی دارند.
  • روش مخصوص ساخت این ظروف که به آن کشش عمیق گفته می‌شود از زنگ زدگی این محصول جلوگیری می‌کند و عمر آن را افزایش می‌دهد.

قیمت بن ماری

قیمت ظرف بن ماری ارتباط مستقیمی با جنس، ابعاد، عمق و میزان ضخامت این ظروف دارد. هرکدام از این عوامل بر قیمت نهایی این محصول تاثیر بسزایی دارند.

خرید بن ماری استیل

ظروف بن ماری از کاربردی‌ترین تجهیزات رستوران، تجهیزات فست فود و تجهیزات کافی شاپ هستند. شما باید برای خرید ظروف بن ماری استیل مناسب، محیط کار، اندازه فضای آشپزخانه، نوع و حجم کار خود را در نظر بگیرید. از همین رو گروه صنعتی استیل وان، ظروف بن ماری را در ابعاد و اندازه های مختلف و متناسب با نیاز شما، ارائه می کند.

گروه صنعتی استیل وان که بیش از ده سال سابقه در زمینه تولید محصولات استیل، امکان سفارش و خرید انواع ظروف بن ماری استیل را باکیفیت بالا فراهم می‌کند. پس با استفاده از شماره‌های درج‌شده در سایت با کارشناسان استیل وان تماس گرفته و ظروف استیل بن ماری مناسب آشپزخانه خود را با قیمت مناسب سفارش داده و خریداری کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.