گارنیش به معنی تـزیین، دیزاین و دکوریشن است که در آرایش غذا و زیبایی یک بشقاب غذا کاملا نمود پیدا می کند.

طبخ غذا در این رستوران با شیوه ای متفاوت از دیگر رستوران ها تهیه و آماده سرو می باشد که حتما باید برای یکبار هم که شده است به آنجا بروید و طعم متفاوتی را بچشید. گروه صنعتی ما مفتخر بوده است تا تمامی تجهیزات مورد نیاز را برای تهیه و تولید غذا های با کیفیت کافه رستوران گارنیش را فراهم کند.

 

کافه رستوران گارنیش - تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

گارنیش رستورانی به سبک پخت کالیفرنیایی- آمریکایی (California cuisine) است که در آن کلیه مواد غذایی اعم از پروتئین ها و سبزیجات بصورت روزانه و تازه، تهیه و طبخ می‌شود.

در سبک کالیفرنیایی، کلیه پروتئین ها و سبزیجات، به صورت گریل یا بصورت کبابی، طبخ شده که این موضوع باعث کم کالری بودن و سلامت بیشتر غذا می شود

لازم به ذکر است تمامی سس های سرد و گرم در رستوران گارنیش، توسط کادر آشپزخانه تهیه و تولید می شود ( به جز کچاپ) که منحصرا متعلق به رستوران گارنیش است و از بیرون خریداری نمی شود.

ظرفیت کافه رستوران گارنیش ۱۲۰ نفر می باشد.

یکی از مزایای رستوران گارنیش باز بودن آشپزخانه رستوران است، می توان تمام مراحل پخت و آماده شدن غذا را ملاحظه کرد.

کافه رستوران گارنیش دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا می باشد.

تمامی کیک ها و دسرها توسط خانم مریم امجدی که فارغ التحصیل رشته شیرینی پزی و نان از دانشگاه کوردن بلو لس آنجلس می باشد، تهیه و تولید می شود.

کافی شاپ گارنیش دارای انواع نوشیدنی های سرد و گرم می باشد. بعضی از نوشیدنی ها منحصرا متعلق به کافه رستوران گارنیش می باشد.

 

کافه رستوران گارنیش - تجهیزات آشپزخانه صنعتی
 
سرآشپز کافه رستوران گارنيش

نیما اخلاق نجات، سرآشپز کافه رستوران گارنيش، فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوردن بلو پاریس Le Cordon Bleu College of Culinary Art  شعبه لوس انجلس در رشته آشپزی و مدیریت آشپزخانه می باشد و سال ها در بهترین رستوران های لس آنجلس و لاس وگاس به عنوان سرآشپز کار کرده است.

 آدرس:خیابان ولیعصر، بالاتر از زعفرانیه، جنب پارک قلمستان، کافـه رستـوران گارنیـش
 شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۷۴۵۷۷۱

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.